وبلاگ شخصی وحید پیرهادی

طریقه ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﮏ ﺁﺩﺭﺱ ﮔﻮﺷﯽ های نوکیا

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۵۳ ب.ظ

ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﻣﮏ ﺍﺩﺭﺱ ﮔﻮﺷﯽ ﮐﺪ #62209526 #* ﺭﺍ ﻭﺍﺭﺩ ﮐﻨﯿﺪ ﻋﺪﺩ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻣﺪﻩ ﺷﺎﻣﻞ xx:xx:xx:xx:xx:xx ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﻋﺪﺍﺩ ﺩﺭ ﺍﺗﺼﺎﻝ ﺷﺒﮑﻪ ﻭﺍﯾﺮﻟﺲ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ.

  • وحید پیرهادی

نظرات  (۱۲)

ممنون از اطلاعات مفید ارائه شده در مورد مک آدرس گوشی نوکیا
پاسخ:
خواهش می کنم
خیلی به کارم اومد تشکر

پاسخ:
خواهش میکنم
ممنونم از شما
خیلی خیلی ممنونم از شما دستتتون درد نکنه
نمیاد یارو این چه کدیه

عالی بود

دمت گررررم مشتییییی😍😍😍
مرسییییییییی
اغا من هرچی وارد میکنم روبیکا رو میاره

منم هر چی وارد می کنم روبیکا میاد بالا.

سپاسمندم.

سلام.ممنون از اطلاعاتتون.خیلی مفید وعالی بود .مختصرومفید👌👌👏👏👏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی